hemma i regniga stockholm ...

Nu är jag hemma hos pappa efter en lång och härlig vecka i Östersund , vet inte om någon vill läsa min sammanfatning om hela veckan men har inget bättre för mej så jag skriver det iallafall.

På lördags morgonen så åkte jag till farfar , det gick jätte bra att flyga förutom att jag satt i mitten ... Ville verkligen sitta vid fönstret men men det gick bra. När jag kom hem till farfar tror jag gick och la mej , haha. Vart jätte trött , det är typ någon annan luft där uppe så jag sommnade på direkten sköönt!
På söndag var det första advent , jippie ! Först så åkte vi till gammelfarmor och fikade . Skönt att få träffa henne , har inte träffat henne på 2 år tror jag :) Efter vi hade vart där ett tag så åkte vi in till stan och gick runt lite och hade det mysigt ! Juste det var jätte mycket snö där , dock jätte kallt ! På måndagen så var det dags att börja jobba .. Redan vid 6 behövde jag vakna för vi skulle vara vid stallet vid 7 . I stallet fick jag mocka skit , inte så kul men sånt är livet . Sen så gick vi till kontoret och skulle jobba där , eller juste jobbade inte för jag gick och la mej och sov :) haha . På tisdagen åkte jag intetill stallet , var så himmla trött . Vart bara kontor jobb , fick typ skanna och sånt . Onsdagen fick jag åka till stallet och mocka skit sen till kontoret.Torsdagen så åkte jag till stallet , fick åka med farfar med hästen :) kul kul . Fredagen så åkte inte jag till stallet , vi åkte lägd skidor haha jag är inte bar men det var kul !
Oj nu har jag bara skrivet vad jag har gjort när jag jobbade , efter jobbet har jag tagit det lungt och spelar gitarr :) . Juste i onsdgs tror jag det var så åkte vi och tittade på världscuppen i skid skytte jätte kul !
Nu ska jag snart åka hem till "moster Eva" och pussla ! Ha det bra , för den som inte förstår så är min blogg paus över !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0