julklapp , värdens bästa julklapp !

för typ 2 timmar sen så kom jag och johan hem till pappa :) , eftersom vi inte ska fira jul hos han den här julen fich vi öppna våra julklappar nu , johan fick pengar och jag fick värdens bästa julklapp och födelsedagspresent . Det var liksom tillsammans eftersom det var specilt ! JAG HAR FÅTT EN DATOR  !! SKRIVER PÅ DEN NU !  Det är inte en vanlig dator elle rjo det är det men inte för mej haha ! Den är liten , jätte liten och blå ! OMG ! Jag döör !Den har webbkamera också , haha den är as söt !
titta bara på min lilla bebis !


Kommentarer
Postat av: Anna :)

Den är ju as sööt gumman :) <3

2008-12-21 @ 11:09:13
URL: http://bannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0