mememememe

nu väntar jag bara på anna , hon skulle till centrum med hennes mamma sen så skulle vi vara . vänt vänt vänt ! Sen så tog jag lite foton på mej hihi inte seriöst.Men så här der jag iallafall ut i dag !

   

svart t-shirt MQ 59 :-
linne under ? 100 år gammal
tights gina tricot

eftersom ajg inte har något att göra så säger jag hur jag sminkar mej , mobba mej inte !

först tar jag dag kräm med lite brunt i så jag får lite färg , sen tar jag min älsklings mascara kanebo , bara några drag , sen tar jag den klassiska hm pudern , som jag tar lite på kinderna . Sen är det klart! jag sminkar mej inte alls mycket , inte så det skadar på huden så mycket iallafall ! ha en jätte bra dag , kram!




Kommentarer
Postat av: cissi :)

fett längt hår du har :) <3

2008-12-30 @ 12:50:02
URL: http://ceciliasliiv.blogg.se/
Postat av: anni

heheheheheheheee deet är såå himlaa fullt att haa löööshååår :OO ! HAA EKTA ISTÄLLET FÖR SATANS GUBBAR !!!!!!!!!!



USCH FÖR LÖÖÖSHÅR!

2008-12-30 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0