nu är jag 13 år , äntligen !

först vill jag bara säga grattis till mej hihi ! Jag blev väckt av min mor och min bror vid halv 8 i morse :O! Jag fick smycken , bok , typ skum till badet och mamma bjuder mej på en musikal på göta legon :) ! Tack  . Av ulla min låtsas mormor fick jag paradis haah ikväll ska jag mumsa i mej det :D !

OOOH , är grymt avensjuk på alla som fick playstation 3 i julklapp , jag som ville ha playstation 2 ... Men jag fick inte BAAAAAAAAAAJS ! Jag skulle vilja ta dom pengarna jag har fått och köpa det men jag vill inte , det här är liksom det mesta jag får på hela året och jag vill liksom spara tills sommaren och sånt , FAAAAAAAAAAAN OCKSÅ !

Kommentarer
Postat av: carro

jag vill också ha playstation !

så att jag skulle kunna köpa singstar :d

åhh :(

2008-12-25 @ 18:48:22
URL: http://carjos.blogg.se/
Postat av: Anna :)

Grattis på födelsedagen älskling :)<3

2008-12-26 @ 17:38:26
URL: http://bannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0