svart och röd

nu har jag städat,fotat,pyntat och bakat klart ! Vad skönt . Jag tycker mitt rum är städat med mamma tycker inte det hihi eftersom att inte ens har tittat under min säng , vill inte det haha vet inte vad som finns där under . Kanske en bulle elle rnågot haha ?! Sen har jag fotat en massa lägger in några här under , dom vart inte så bra men jag brukar inte fota så det gör inget. Sen har jajg fixat min som jag har köpt helt själv ! En svart som jag köpte förra året , har röda snygga kulor i så det är så jävla läckert ! Nu väntar jag bara på att vi ska äta så att jag kan få äta dom goda lussebullarna !
Sen ikväll ska jag bara vara hemma och knapra i mej massa godis !





mina fina röda naglar matchar julen och min svarta gran !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: jag vet :)



Fina bilder :)

2008-12-13 @ 23:34:31
URL: http://leav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0