barbie ?

Hur barbie är du?

Jag älskar..
(x) att ha lösnaglar!
(x) Att ha långt blondt hår!
(/) Ha rosa på mig!
(x) Små hundar!
( ) Ha söta små accessoarer, speciellt playboy & Chanel!
(/) Hatar att gå runt i bara svart!
( ) Body Loation & body Butter
(x) Att blogga!

Jag klarar mig inte utan
( ) Läppstift! Speciellt rosa!
( ) Att gå runt utan en spegel i väskan!
(x) En kamera
(/) En kille i mitt liv!
( ) Smink!!!
( ) Hår inpackningar & balsam varje dag
(/) Rengöringsmedel

Jag bär alltid med mig
(/)Smink i min väska
( ) Ett rosa läppstift
( ) En extra tröja, ifall jag behöver byta när jag är tex i stan.
(x) Tofsar & hårgrejer

Jag är
( ) Perfekt
(x) Ful

Antal:9,5

5-10 Du är helt normal, det är väl bra för dig
10-15 Du är på spåret på att bli Barbie! :) Keep going!
15-21 Du är en riktig barbie! Go girl!

Kommentarer
Postat av: Jen

haha jag är nog itne heller nån barbie haha :P

2008-11-15 @ 22:12:37
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: kristina

haha jen !

2008-11-16 @ 10:32:07
URL: http://nnorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0