förkyld !

Är hemma idag från skolan , mår inte alls bra ! Är förkyld och har galet ont i magen.

Vaknade vid halv 4 i natt , hade jätte ont i magen , kunde knappt röra mej ? Gick och la mej med mamma , det känns alltid bra ! Jag vart sjukt orolig att det var något fel med mina njurar men jag gjorde något test som mamma kan. Nu har det lungnat ner sig lite!
Gick och köpte glass med min bror för någon timme sen , jätte gott ! Nu sitter jag och titta på film och tar det lungt . Tänker på att jag vill färga mitt hår lite blondare , som jag har nu fast lite blondar , naturligt .


Men nu ska jag fortsätta titt apå filmen och ta lite mer glass och ett glas o´boy!


Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du blir bättre<3

2008-11-20 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0