fredag+lördag

i går var jag med Annica efter skolan , först var vi i tumba och jag träffa hennes nya kompisar , dom var väl trevliga men inte min "typ" . Efter ett tag åkte vi hem till henne och tittade på film , ajuste hennes pappa är och  hälsar på :) , så nu har jag träffat han , men iallafall så tittade vi på buggiman , vet inte ur det stavas med filmen var jätte jätte läskigt , haha ! Var glad att träffa annica igen , har saknat henne!

Jag gick hem ungifär kvart över 5 för jag skulle äta , sen på kvällen kom anna hem till mej och vi tittade på film och satt vid datorn , hade jätte mysigt , hon gick väl hem vid kvart över 10 eller något , sen gick jag och la mej , jätte skööönt!

Men nu ska jag iallafall snart åka in till stan och köpa en jacka , syyyynd ! För jag vill titt på antes och calles innebandy match ! , men det får bli nästa gång , puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0