hemma

efter en lång dag så är jag hemma . Först lämna jag och mamma tillbaka stövlarna som jag köpte för någon dag sen , dom kändes inte alls bra . Efter vi hade lämnat tillbaka skorna äkte vi till stan för att leta efter ett par nya , hitta två par på ungifär 15 minuter , rekord! Jag är helt hopplös när det jäller skor det kan ta flera timmar  , men inte den här gången!
jag köpte iallafall två par på skopunkten . Ett par svarta med klack , me love ! Tog på mej dom nästan på derekten , sen ett par bruna som matchar min skinjacka precis , tror dom kosta ungifär 570:- tillsammans , det var något erbjudande eller något . Sen köpte ajg världens sötaste vantar som matchar min själv gjorda halsduk , 79 :- på åhlens . Sen så letade jag och mamma efter en stor stickad tröja till mej , vi hitta en jätte fin på statium men såklart fanns det inte i min storlek.Sen så hitta jag en jätte fin stickad smörvit cardigan , som jag köpte för mina egna pengar , den var så himmla söt ! När vi kom hem var vi hemma i ungifär en timme , sen så var det ner till familjen nilsson , syster fyllde år för ett tag sen och då skulle vi fira henne , var där ett bra tag . Sen gick jag och mamma hem , god natt nu ska jag krypa ner under mammas stora täcke !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0