i love dance !

har gjort en dans nu , eller den är inte riktigt klar , snart ! Jag dansar till http://www.youtube.com/watch?v=gZSLIq6YiRY älskar låten! Jag vet inte om jag ska visa min danslärare så kanske vi kan dansa till den här och den dansen vi håller på med nu? För det första så är min dans ju bra :P haha och för det anndra så är det ju alltid bra med en dans till sen för det tredje är min dans lätt så det är nog lätt att lära sig:)

Men nu ska vi snart ge oss av till Eva "moster" , hon fyller 40 år om några dagar så vi ska fira henne :) Hoppas det blir kul får träffa mina underbara kusiner Juni och Milla , älskar deras namn:) , men nu ska jag ta och fixa mej till Eva puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0