ingen bra rubrik

jobbade på riktgt bra i skolan i dag , vi hade idrott på morgonen , lite segt ! Jag hatar min idrottsgrupp , jag har med innebandy och fotbolls profilen , och det är typ bara killar . Dom har inte väckst up än så dom passar inte tjejer , så det är så tråkigt! Iallafall så, jobbade jag med matten hela tiden , ja blev klar med steg 8  , haha börja med den i dag , hoppas jag hinner redovisa i morgon :) , efter skolan gick jag till tumba igen med rachelle , hon köpte en halsduk . En som jag har hast svart , jag har en vit. När jag kom hem satte jag mej och titta på andra avenyn och åt mackor , vet inte riktigt hur jag äter men det är smulor över hela soffan ? Sen har jag syrfat lite , hitta flera klädesplagg som jag bara måste ha!
Puss , ha det jätte bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0