inget speciellt!

sitter här i hallen ? På mattan med datorn på benen , fråga mej inte varför jag sitter här för jag har ingen aning ! I skolan plugga jag nästan inget alls men jag hade typ idrott,kör och matte kp så det är inte konstigt.Haha jag,emelie och rachelle bytte idrott i dag till i morse , vi skulle vara med innebandy klassen , men det var bara 5 stycken med oss , haha . Kören var jätte kul förutom att jag är osäker på min sångsöst , det känns som att jag sjunger as falsk . Juste stog brevid Mimmi singman , gud så fin hon sjunger !

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan gå och hämta yvonnes resväska som jag ska få låna till farfar , åker på lördag morgon , läängtar ! Puss hej då !
Föresten så skulle jag gärna vilja att ni som läser min blogg kanske kan skicka en kommentar då och då!


Kommentarer
Postat av: Sofia

tack :) det gick super bra !

2008-11-27 @ 19:29:38
Postat av: Anna :)

varför är du osöker enligt mig sjunger du super fint gumman :) <3!

2008-11-30 @ 17:41:34
URL: http://bannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0