kärlek....

Sitter och har jätte tråkigt , pappa och annika har redan gått och lagt sej , så jag sitter vid datorn och äter mej fet ! Fy på mej , jag ska ju inte äta mer godis?
Men iallafall så kom jag och tänka på att alla jag har blivit kära i asså på riktigt inte så där i 3:an att man är ihop med alla i klassen . Men nu när jga har blivit kär , det har varit två stycken på 3 år tror jag , verkligen . Anton ( inte i hockey klassen ) pucko Broberg som tror att jag är kär i Anton i hockey klassen för att jag vill ha hans nummer ? Men iallafall Anton och ****** . Anton och jag hade varit jätte bra kompisar jätte länge , sen helt plötsligt blev jag kär och han ville bara vara kompis , men livet gick vidare. Men nu så går verkligen inte livet vidare , eftersom jag har blivit galet förelskad i en kille som ABSOLUT inte gillar mej alls tror jag . Ooh , jga känne rmej så meningslös .... Kommer jag aldrig hitta kärleken ....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0