skola

jobbade på ganska bra i skolan , är sjukt irriterad på min kurs grupp , eller på allas ! På jag 3 får vi inte välja vilka vi ska jobba med , dom bara tar en i varje klass. Såklart får jag dom som aldrig jobbar , men det som är kul är att i ska typ skriva på ett kontrakt , haha ! Ajuste köpte Rachelles uggs i dag , jätte sköna ! Glömde nästan , jag hitta ett busskort på bussen i morse. Snäll som jag är lämna jag tillbaka det , det var min låtsas systers bästis lillasyster.

Efter skolan gick jag och rachelle till tumba , hitta en jätte fin halsduk som jag bara måst ha ! Sen titta vi på skor till henne, men vi hitta inga. När jag kom hem satte jag mej och titta på film , sen behövde jag städa innan mamma kommer hem , hon kommer nog hem snart ! Ha en jätte bra dag !


Sen så har jag och Rachelle bestämt oss för vi ska ha kläder som vi gillar , även om alla anndra tycker dom är fula !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0