skolan igen då....

ooh , i dag var det skola igen då . Jobbade inte på så bra , men jag och rachelle har lovat varandra att vi ska jobba stenhårt i morgon!Eftersom vi inte jobba så mycket gick vi ju runt en hel del , så nu har jag jätte ont i mina fötter ! Jag har ju nya skor , men om någon dag har jag väll gått in dom , hoppas jag . Efter skolan gick jag och Rachelle till tumba , hon skulle köpa vantar , men smart som hon är glömde hon lite pengar hemma , så vi åt på cafe´t istället , eller vi tog med oss. Snäll som hon är bjöd hon mej , älskar dej bästavän ! Nu väntar jag bara på att tvättmaskinen är klar så jag kan gå ner till min underbara träning ! har inte tränat på en hel vecka , ska bli skönt att få dansa igen!

Ajuste jag ska köpa Rachelles finna skor , som hon typ har använt en gång ? Pucko ! Haha ska ara köpa dom för 60 svenska rikstaler!


sånna här fast i svarta , nu slipper jag frysa
om fötterna!

http://mymoment.blogg.se , gå in till min
underbara bästavän ! Rachelle du är livet !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0