sorry

har inte skrivit på ett tag nu , eller på 3 dagar . har gaft så mycket plugg och så .

I söndags så skulle jag och pappa leta efter en jacka , men vi hittade ingen ... Sen så åkte jag hem till mina kusiner innan jag skulle hem till mamma , vi kolla på film och körde singstar, hade jätte mysigt!Sen när jag åkte hem till mamma tog jag det lungt och titta på tv!

Sen i går så vart det tandläkar besök för mej , jag har ju bytt tandläkare till hallonbergen för att min tandläkare tyckte jag inte alls om. Desutom jag jag ju rädd för tandläkaren så hon vi kom till är typ speciall för dom som är rädda , jag har tydligen två ganska små hål längst bak :( , vi lagade inte , jag fick bara lära känna henne , fast jag fick testa lustgas typ , för att ajg ska bli lungnare , som en "drog" asså inte så , men jag började skratta och det känndes som att mina ben flög :) efter tandläkaren skulle jag och mamma köpa en jacka till mej, men min "käraste" bror hade visst inte sutit in några pengar ... Så jag har inte jacka :O , men jag och mamma ska leta på torsdag!

Idag efter skolan följde jag med Rachelle till tumba för hon skulle köpa jacka , tack vara mej hitta hon en :D , den var jätte fin , om jag hade pengar skulle jag köpa en också!Nu sitter jag bara hemma och väntar på att ugly betty och dh ska börja , ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0