trevligt trevligt

har precis kommit hem från Eva , det var jätte trevligt . Vi åt massa gott , sjöng sing star och körde bazz . Vann och förlora :) Föresten har ju pappa och Annika gjort om i vårat rum här , dom har tagit bort våningsängen för den tog för mycket plats , det var Johan som sov i den . Nu så har vi min säng och en ny säng i stället , den nya sängen är okönare än min så Johan ville sova i min hela tiden , men det kan han ju inte eftersom den är min ? , men han måste sova i den för annars kommer han typ misshandla mej , så jag får sova i den okäna sängen resten av mitt liv , eller inte för pappa och Annika är på min sida :) haha , det är dom alltid , puss hej nu ska jag tråka och störa min bror medans han försöker sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0