hemma hos pappa

förlåt förlåt förlåt , nu har jag inte upptaderat , fy !

i lördags så åkte jag och mamma till tumba för att stå i cafeterian , sen kom Frida och Johan och hälpte oss... Jag som älskar att stå och ta emot pengar, växla och sånt tyckte det var jätte kul :) Tror inte dom anndra tyckte det var så kul , men men ! Sen så skulle vi titta på JOhans match , han kanske spelade tio minuter ? Kankse inte ens det . Han fick problem med benet tror jag , det har han ju alltid haft. Synd iallafall.
Sen så kom pappa och hämtade mej , vi skulle vara själva i går kväll , för att Johan skulle sova hos Frida tror jag och Annica pappas flickvän skulle på teater . Men hon kom hem vid 10. Jga och pappa tittade på en film innan Annica kom hem och åt glass och chips :) puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0