?

Har inte skrivit på ett tag , eller jag har inte kunnat. Min dator är helt cp,jag kan inte logga in och skriva något.Fattar inte varför , men nu eftersom jag är hos pappa så kan jag skriva, ett tag iallafall.Tills Söndag,sen får jag väl fortsätta att försöka komma in där hemma.


Ajuste , i går så uppträde jag ju på FN-dagen i skogsänghallen med mina dans grupp! Haha , så otroligt pinsamt! Första uppvisningen var vid 10 , såklart var min gammla klass där.Jag har ju bytt till kunskapsskolan för ett och ett halvår sen.Men min "underbara" gammla klass var ju tvungna och ropa mitt namn så jag typ log överdrivet mycket hela dansen, sen också så satt dom ju längstfram bara några meter ifrån mej. Nästa förestälning var vid 12 , det gick mycket bättre eftersom det var för åttor och nior , dom som jag inte derekt känner.Efter det fick vi ju gå hem för att ladda tills förestälningen typ vid halv sju, för föreldrarna!Det var inte alls nervöst,eftersom det var ju liksom föreldrar:).Sen så satt ju min falilj , eller min närmaste familj såni inte tror att hela släkten var där närmast scenen ungifär, dom sa bara att det var bra ... Hmm , undra om dom var seriösa eller bara sa så.Föresten ledsen för att jag inte har några bilder , men det är pga våran kamera är helt sjuk.Men nu så ska jag bara ta det lungt medans pappa och Annika höst städar med alla anndra.

Kommentarer
Postat av: Tilda

JAG SÅG DIG :D

2008-10-28 @ 17:48:25
URL: http://baraforatt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0