i love it !

Oktober månad
den senaste månaden har du..

rökt - aldrig i hela mtit liv!
snusat - usch nej
varit glad - ja det har jag väl
varit ledsen - aa...
gråtit - aa , lite
skrattat - absolut
saknat någon - aa ( helena)
träffat någon du saknar - aa ( emmily)
mist en vän - nepp
fått nya vänner - nej , inte direkt
varit sjuk - lite förkyld
varit på sjukhus - nej

opererat dig - nej
fått mediciner - nepps
dansat - absolt!!!!
firat - Rossanas fest
kramat någon - japp
pussat någon - kinden !
pussat fler än 2 personer - kinden !
hånglat - nej
haft sex - nej
ångrat dig - mm.....
blivit kär - inte blivit , är kär
någon har blivit kär i dig - inte vad jag vet
varit på konsert - aa
varit på festival - nej
ätit en hamburgare - hmm , kommer inte ihåg
fiskat - nej
åkt tåg - nej
buss - massa
haft hög mobilräkning - nej
ätit sushi - nej
sparkat någon - säkert
slagit någon - haha , aa
pratat med en främling - haha aa
druckit öl - nej
druckit cider - nej
spytt - nej
gungat - ja
lyssnat på bra musik - ABSOLUT!
lyssnat på dålig musik - nej, onödigt
velat bli känd - haha , aa
fått bra betyg - aa
varit i skolan - varje dag
saknat skolan - nej
hittat pengar - haha , nej , pank!
snott något - nej
krossat något - nej
ramlat - nej , blivit vält
pussat en groda - nej
bloggat - japp
tyckt varit en bra månad - nej , haah !


Kommentarer
Postat av: Alva

jag saknar dej, kicki <3

2008-10-28 @ 20:52:23
Postat av: Helena

jag saknar dig hjärtat<3

2008-10-29 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0