karin

Karin kom i går kväll , vi hade jätte mysigt. Vi gick och mötte henne i rönnige sen åkte vi till pasione och åt pizza :) mums , sen så titta vi på film när vi kom hem "varannan vecka" , sådär , jag fatta typ inget men den var kul.


 

idag så åkte jag och mamma till södertelje sjukhus..Min bästavän Robin , som jag har känt i 8 år , hans mamma har canser och dör om några dagar!Tårna bara ran ner från min kind , kommer sakna Ulla så otroligt mycket , jag kände henne inte så bra men vi har alltid stannat och pratat när vi har sett varanndra , hon var allderles blek , kunde knappast prata. det kändes inte rätt att se hennes familj att må så dåligt!Ulla hoppas du får det bra i himlen! Robin om du ser det här , jag finns alltid här för dej bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0