pluggpluggpluggplugg

har inte skrvit på ett tag pga våran dator , när vi köper våran nya om någon månad så kommer jag blogga mycket mer , lovar! Idag i skolan jobba jag väl på sådär , har jobbat jätte bra i veckan så en dag som inte är så bra är väl inte jätte dåligt? Jga är iallafall stolt över mej:)
Igår så var jag hos emelie , va hade inte så kul , va var så trötta så jag åkta hem ganska tidigt och tog te , gick och la mej tidigt.Redan vid 8 halv 9 tror jag , ska gå och lägga mej tidigt i dag också men först måste jag städa garderoben KAOS! Ajuste sen måste jag plugga på arabisa , Rachelle ska lära mej , har fraser tills i morgon ! Det är skit kul , puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0