kläder

jobba på sjukt bra i skolan idag asså , blev klar med stegtest , och engelska steg 8 . Gjorde också ett avtal med eva , min lärare . Om hela min klass går upp 20 steg tillsammansså får vi chockladtårta , grädde och saft nästa fredag , snakka om gott ! Det måste vi ju klara , man måste ju bara gå upp tt steg var typ. Sen så vann min älsklings Caroline en tävling i deras klass , grattis älskling :)


efter skolan åkte jag och caroline till mej , titta på film och åt choklad , MUUUUUMS !!!!!!!! Sen när carro gick så gick jag ner till yvonne , hennes äffär i rönninge stotion typ . jag köpte ett par trosor , har fem sånna nu :) , jätte fina och sköna , en stor t-shirt som jag hade tänkt att träna i , sen köpte jag också en tajt t-shirt , en vanlig svart. Nu ska jag ta och duscha sen titta på "vem kan slå filip och fredrik" BYEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0