skolfoto

skit asså idag hade vi skolfoto , jag vart nöjd men endå inte . På klassfotot vet jag inte hur jag såg ut , såg säkert helt cp ut haha hade öppen mun , har aldrig haft det någonsin typ ! men på fotot på bara mej vart jag ganska nöjd , hoppas han väljer den bra bilden ! haha han sägerhela tiden " visa tänderna nu " haha anna kom på värsta skämtet  " man ska ta med sej en låtsas tand och visa den och säga : Så nu har du sett en tand , hade inga fler typ " haha ! Förlåt min dåliga humor (a)
i skolan har jag inte jobbat alls bra , har nästan bara gått runt hela tiden , jag och carolie har öppnat varje dörr typ på hela skolan , haha ! Sen så typ har jag och emelie gott runt jätte långsamt runt skolan ett varv , det var också kul . Eftersom att jag inte jobba i skolan , så jobbar jag hemma lite i kväll !

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, mitt fina skämt(A)

Fin din blogg blvit:)<3

2008-09-29 @ 22:22:39
URL: http://hockeytjejenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0